Busragokceberra Trendyoldan birşeyler alıyorum bazı satıcılar arası tercih ediyor.Surekli sisteme birine teslim etmiş gibi gösteriyorlar çok sinirim bozuluyor.Üstelik telefonları açmıyorlar ancak şikayet oluşturabiliyorsun tamamen rezillik 3 kere aynı şey oldu.Biri bayana gitmiş gözüktü diğeri erkeğe biri de yanlış yere bırakılmış.Genel müdüre kadar aradım nasıl bir işletme diye çok zor değil haber vermek ya da izah etmek üstüne üstelik bir de kargo getirenleri görmüyorum görsem soyliyecegim kaçıyorlar hatalı olduklarını bildikleri için
Sarikuzumalp Busragokceberra Aras kargo rezillik cidden. Kuryeleri de öyle boşvermişler ki. Bende bi sipariş vermiştim zamanında eksiksiz geldi ama kuryeci de maske falan yoktu ve kapının dibine kadar gelmiş bi adım atsa içeriye girecek şekilde yakın mesafedeydi. Ve bir keresin de de çamurlu paket getirdiler bildiğin. Bide çamurlu ama deyip gülüyor hey Allahım 🤦♀️
Katy Busragokceberra rezil bir kargo aras benımde basıma geldi. Arasla calısandan alısverıs yapmıyorum. Eve gelmiyor gelmıs gibi not iliştiriliyor adres bulunamadı yanlıstır. Sonra sms atılıyor dagıtımda diye gidiyorum subeye mal orda duruyor
Deletedmom5284 Arası sevmem iş yerimde aras ile anlaşma yaptığımda çok pişman ve müşterilere rezil olmuştum, mngye geçtik 5 ay olacak bir sorun yaşamadım, gerçekten aras kargo foss
Busragokceberra Deletedmom5284 Mngeyi bende seviyorum Aras kesinlikle onla çalışan satıcıdan almamaya karar verdim
Noname21 Busragokceberra PTT de oyle. En iyisi mng ve yurt içi. Ben kpiya not astım. Siparişleri ve kargaları kapiha birakip gidebilirsiniz zile veya kapiga v7rmayi n lütfen diye. Kapının dibinde 8lmasina rağmen basmadı zile aradı teslimat kodu için. Bazıları direk bırakıyor o da güzel. Ama PTT. Güvenliğe bırakıyor neden sorumluluk alamazmis. Aras kargo da eve gelmeden ulasilamadi diyor. Uğraş dur. İade için kurye istesen 1 haftadan önce gelmez diyor. Mng de wyni gün geliyor. E bebegin kargosu da çok guzrl. 1 gunde getiriyor
Kereminannesiii Busragokceberra bütün kargolar aynı ne yazık ki. Yaşanılan ile ilçeye göre firmanın kalitesi değişiyor ne yazık ki
Busragokceberra Kereminannesiii Digerlerinden memnunum sadece bununla anlaşamadım bir türlü herseyleri hata
Solocann Busragokceberra aynısı başıma geldi yaa elime ulaşmadan teslim edildi arıyorum sonra iade edildi diyor iyice saçmaladı ya😒
Busragokceberra Solocann Bir kere gelse hata diyeceğim 3 kere geldi artık satıcılara bakacağım hangi kargoyla anlasiyorlar galiba Aras ucuz o yüzden satıcılar tercih ediyor
Solocann Busragokceberra ben Waikiki sitesinden sipariş Vermiştim başıma geldi özellikle son zamanlar da sıklaştı en iyisi arası tercih etmemek galiba 🤷🏻♀️