Şimdi aklımda bir sey var. Benim kizim 2 yasini geçti. Uzun amandir sebze yediremiyorum. Mücver yapıyorum yeniyor haşlayıp sarımsaklı yoğurt döküyorum gene olmuyor. Yemiyor. Makarnaya sos yapıyorum yok yemiyor. Ama ben sebze vitamini ni alsın istiyorum . Semizotu ispanak kereviz vs vs
Şimdi aklıma şu geldi. Ben bu sebzeleri iyice sirkeli suda bekletsem sonra içme suyunun içinde iyice kaynatsam bütün posasini çıkarsam. S8nra suyunu da buz poşetlerine koysam . Yemeklere atsam vitamin değerinin durumu ne olur