Ayseecm Ya hanımlar bana güzel çeken, hafif, memnun kaldığınız bi süpürge önerseniz. Benimki Arçelik hem çok ağır hem de çok hantal, çok sert başlığı kolum kopuyor bi evi süpürmeye. Sizce ne alıyım
Busemertt Ayseecm benimki de çok hantal bi süpürge evi süpürücem diye kan ter içinde kalıyordum şimdi bi de çocuk olunca. Allah izin verirse bütçemi zorlayıp robot almak istiyorum inşallah alabilirim
midekoruyucu Ayseecm ben fantom kullanıyorum. Büyük makineyi çok açmıyorum. Onunla hemen hop hop süpürüyorum. Rahat oluyo
Ayseecm Busemertt bende robot süpürge aldım süpürgem hantal diye ama hiç çekiminden memnun değilim keşke hiç almasaydım da hafif normal süpürge alsaymışım
Ayseecm midekoruyucu bende bi süpürge açtığımda odada dip köşe süpürmek istiyorum aslında onlar da kullanışlı da bakalım
Nilya88 Arnica kullanıyorum çekimi çok güzel halıdan ayiramiyorum toz torbalı değil çekimi bı sure sonra azaliyo içinin parçalarını yıkayıp temizleyin ve ilk günkü gibi ve küçük hafif tavsiye ederim
Yakamoz__00 Arnica tesla oneririm iyi ki onu almışız..bilmeden girio bu mağazaya almıştık da cekim gücü cok iyi..haliya yapışıyor adeta.