saresmami Kizlar normalde dündü asi günümüz gidemedik. Bugün de hastaneden erken cikamiyoruz tahliller yapilcak daha. Asi gününü bi kac gün gecse bisey olur mu? Cuma gitsek mesela?
midekoruyucu saresmami sağlık ocağını arayın sorun bence 🤷🏻♀️ Ben doktoruma aşının birini 5 gün önce yapsak olur mu dedim olmaz dedi, bi önceki aşıyla arada en az 4 hafta olması lazım dedi. Siz ertelemek istiyorsunuz ama biz vebal almayalım şimdi