Zehraayaz Kizlar kızım bu hale gelmiş agumentin antibiyotik kullanıyoruz zinco şurup zatiden damla Boğaz enfeksiyonu olmuştu ateşi düşmüyordu ilk defa başımiza geldi sizce neden boyle oldu bı anda sağlık ocağına gotursemmi😔😔😔😔 https://imgyukle.com/i/kMD2lc https://imgyukle.com/i/kMDqht https://imgyukle.com/i/kMDWRR
Mstfaslhnalprsln12 Zehraayaz antibiyotik alerji yapmış gibi sanki benim oğlum da öyle olmuştu antibiyotik alerji yapmıştı
Gzdzeynep Zehraayaz bir çocuk doktoruna götürün 6. hastalık olabilir ya da evde takip edin ateşi tekrar çıkmazsa 6. hastalıktır. yaz döneminde kızım da geçirdi ordan biliyorum görüntü böyleydi döküntülerinin
NukleerBaslikliKiz Zehraayaz bizde de pişik yapmıştı doktorunuzla görüşün bence bırakın demişti çünkü
Mstfaslhnalprsln12 Zehraayaz bence de götürün benim oğlum da öyle oldu alerjisi varmış alerji ilacı kullandık geçmişti
Zehraayaz Mommysharkdoodoodoodoo 2.5cc veriyordum ateşi düşmedi acilde arttır dediler 5cc verdim ondan mı ki acaba ya
Yigitalp2 Zehraayaz merhaba geçen ay biz de boğaz enfeksiyonu için antibiyotik kullandık oğlumunda tüm vücudu böyle oldu antibiyotik alerji yapiyo ben kestim antibiyotgi
Zehraayaz Teşekkür ederim hepinize götürdüm hasteneye alerji ilacı verdi dozunu azalticam antibiyotiğin korkmuştum çok sağolun ❤️