11 ay önce doğum yaptım hanımlar adetlerim düzenli en son 1 ay önce adet oldum tam günümü hatırlamıyorum 1 aydır da baş dönmesi mide bulantısı ve makat catalgi ile uğraşıyorum saçma gelecek ama dün bi karnımda çok ufak kıpırtı hissettim yani bu olamaz böyle birşey dimi sonuçta adet oldum ben. Bu hissettiğim bağırsak hareketidir dimi test yapmalı miyim. Baş dönmem yoktu mide bulantı da ama nedense bunu 1 aydır çok şiddetli yaşıyorum hiç bir şey yokken oluyor kullandığım ilaclardndir dedim ama böyle birşey hissedince ilk hamileligimi ögrendigin zamanı hatırladım ilk hamileligimide 3 aylıkken öğrenmiştim. Off çok korkuyorum bi yandan bilgisi olan yazabilir mi.