Defnem07 İyi günler 2 ay 10 günlük bebeğim uyanıkken ve uykusu geldiğinde sürekli emmek istiyor kilo alımı iyi özellikle uykuya geçmek isterken memeyle resmen kavga ediyo sinirleniyo. Boyle bı durum yaşayan var mı bebeklerde tokluk hissi ne zama. Oluşur acaba?
Dogam_29 Defnem07 benim bebeğimde aynı sizin gibiydi son 1 haftsdır karnı tokken memeyi itmeye başladı
meeese Defnem07 benimki gaz yada kaka yapamadığı zaman böyle. Yada uykusu olup uyuyamadığında böyle. Yada sıcaktan çok bunaldığı zaman böyle. Hep serin istiyor. Bu zamanlar hep başını okşuyorum yanındayım annecim diyorum. Tabii devam ediyor ama bize ihtiyacı var bence. En son tansiyonum düşüyor emzirmekten 😂
TugceArslan Defnem07 Bugün 3 aylık olduk. Benim kızım da doğduğundan beri öyle. Ama farkediyorum ay ay azalıyor bu durum. 3. Ay biraz dhaa uzaklaştık. İlk üç ay dünyaya adaptasyon diye düşündüğüm için 4. Ayda düzeliriz diye düşünüyorum İnşallah
Ask17 Aynı şeyi yaşıyorum canım bizde 53günlüğüz. Sürekli memede kalmak istiyo özellikle uykuya geçerken emmek için çok ağlıyo bende veriyorum ve resmen memeyle kavga ederek emiyo kolunu bacağını sallıyo eğer göğsümde süt yoksa kıyameti koparıyo uyuyamıyor yanlız değilmişim seni görünce rahatladım😊
Defnem07 Ask17 bende dayanamıyorum veriyorum ama fark ettik ki verdikce daha çok gaz birikiyo canım bu sefer de şişlikten uyuyamiyo ama en fazla 1 saat oyalayabiliyoruz sonra yine ayni🤦🏻♀️
Ask17 Bende ilk zamanlar uykuya geçmeden önce memeyle kavga etmesine anlam veremiyodum heralde doymuyor diye düşünüyodum ama şimdi sadece uykuya geçmek için yaptığını anladım. Çünkü her uyuma öncesi böyle yapıyor. Kilo alımı şimdilik güzel gidiyor oyüzden doyuyor heralde.
Defnem07 Ask17 derin uykuya geçmeyi bilmedikleri için yaptıklarını duymuştum rahatlamak istiyorlar sanırım ama bazen insan çok endiseleniyo bı yeri mi ağriyo gazı mi var bilemiyosun
Defnem07 meeese gerçekten benim de😀 uzun süre emzirdikten sonra başım dönmeye basliyo artık, bide öyle hırçın emiyo ki🤦🏻♀️ geceyse ben de ninni söylüyorum biraz sakinlesiyo ozaman👍 bizimki de serin ortamdan hoslaniyo hele üstünü örterek ayaklarıyla üstünü açmak için kendini uyandiriyo😂 o yüzden ona göre giydirip üstünü örtmuyoruz artık☺️
Defnem07 Beri bence uykuya geçmek isteyip dalamadiklari zaman yapıyorlar gibi genelde geceleri yapiyo çünkü🙄 ya da gazdan🙄
Beri Defnem07 babada öyle geliyor acaba sütüm mü yetmiyor diye bakıyorum süt var ama sinirleniyor kızıyor sonra memeden alıp sallıyorum uyuyor
Defnem07 Beri bende ilk başta sizin gibi düşünmüştüm gerçekten zor bi durum hele ki aç olma ihtimali insanı üzüyo
Defnem07 TugceArslan inşallah bizim de öyle olur şu an bile 2 saattir memeden ayrilmiyo uyuyamadikca agliyo kulaklarını çekiyo yüzünü tirnaklariyla ciziyo🤦🏻♀️
[silindi] Bana doktorum gaz oluşur emzik ver dedi rahatladım biraz iki saate bir emiyor gece iki buçuk üç saate bir
Defnem07 [silindi] bize de doktorumuz emzik ver refleksten dolayı emmek istiyo dedi ama bebeğim kabul etmiyo emziği nerdeyse 10 çeşit emzik denedik hiçbirini almadi😔 ne güzel sizin bebeğiniz kabul etmiş maşallah😊
[silindi] Defnem07 ben avent yenidoğan kullanıyorum başta tiksinir gibi attı hep ama ısrarcı olunca şimdi cork cork emiyor
Defnem07 [silindi] ne güzel bebeğiniz almış emziği biz avent soothie ,yenidoğan şeffaf, ultra Air, nuk kauçuk emzik, eee baby emzik, baby plus emzik emziklerden denedik ama maalesef almadı hiçbirini🤦🏻♀️ ultra softa da iyi diyolar onu da mı denesem diyorum🙄