Ebruli101 busra-mom benim oğlum 22 aylıkken kestim iştahsızlık uyku sorunundan dolayı şu anda 29 aylık daha iyi çok şükür 😊
2cocukannesikizimveoglum busra-mom evet hemde nasil,Memeden kestigimden beri dogru dugun yemek yiyor,su iciyor,meyve sebze ve s 18aylik kilosu 11amma kilo yediklerine gore az Cok haraketli bebek asiri hatta
Birkucakmutluluk Ebruli101 tam 54 saattir emmiyor 😀 siyah bant yapıştırdım. Her açtığında bantı görüyor öpüyo kokluyo okşuyor gidiyor. Ne zaman unutur acaba bantli bantli geziyorum 😀
Kuzucugum Ebruli101 bende 27 aylık ken kestim bir ay olacak gece hala uyanıyor ne zaman düzecek ya sizinki uyuyormu kalkmadan
Ebruli101 busra-mom canım ben yazın bıraktım kolay oldu sabah uyandı sabahları arıyordu hemen yataktan kaldırdım balkona dışarı çıkardım kışın daha zor olabilir ama sabrın gücün varmı ona göre düşün ben artık uykusuzluktan sabrım tükenmişti
busra-mom Ebruli101 evet bide şey hastalık dönemiya ya hiç yemezse üstüne diyorum hastalanırsa naparım diye diyorum 2 ay dahamı sabretsem
Ebruli101 Birkucakmutluluk yaa kıyamam canım bir süre gidiyor o ya benim oğlumda çok açtırdı sevdi ara ara ağzını sürdüğü bile oldu 😊
busra-mom Birkucakmutluluk 😀hahah ah bu minikler kıyamam ya ben ne yapcam memeue acaba elma sirkesi falan mı sürsem😅
Birkucakmutluluk Ebruli101 😀 bugünde eliyle koparıyormuş gibi yapıyor ağzına atıp yiyormuş gibi yapıyor 🤣
busra-mom 2cocukannesikizimveoglum ne güzel yazmışsınız benim oğlum yeri geliyor çok güzel yiyor yeri geliyor hiç yemiyor bende peşinde gezmekten bitkin düştüm artık🥲
Ebruli101 Birkucakmutluluk bu memeden kesme işi bebek için de zor anne içinde ben 22 ay emzirdim emerdi daha sütüm de vardı ama artık yorgunluk uykusuzluk iştahsızlık beni çok gergin sabırsız yapmıştı , kestikten sonra da bi duygusallık üzüntü geliyor bı zaman 🤭
busra-mom Ebruli101 evet bizimde 20 ayşık şuan ve nasıl kescem diye kara kara düşünüyorum 😕 çok aşık memeye yemek desen bi ye bi yeme kanser ediyor beni
Birkucakmutluluk busra-mom bence bant etkili bi çözüm 😀 sirke sürüp tiksindirmeyin derim çok üzülür :/ en sevdiği şeyden tiksinmek :/