Selin0404 bende iki sandalye var biri chicco poly biri ikea. İkisini kıyaslarsam, chicco cok daha güvenli, ağır, içinden asla çıkamıyor, daha konforlu olduğu için gündüz mutfakta ben yemek yaparken yanımda tutardım. İçinde uyudugu bile oldu sırtı falan yatıyordu.
İkea pratik. Daha çok yemek ye kalk sandalyesi. İçinde yalnız bırakmıyorum, kemersiz zaten asla oturtmuyorum. Temizlenmesi çok kolay.