Son123 Annesine seslenip mama diye ağlayan ama tedavi için aç kalmak zorunda olan furkan şimdi bir de covid ile savaşıyor. Lütfen hem dua edelim hem de yardım edelim. 10tl bile olsa kimseden bişey eksiltmez lütfen. Almanyada ki annelerimiz almanya için sms kampanyası var lütfen görelim bu bebekleri https://www.instagram.com/furkansmatip/reel/CXNhUQZg2TY/?utm_medium=share_sheet
Sarikuzumalp Son123 yavrum kuzum kıyamam sana Allah şifa versin 😔 çok üzüldüm. Elimden geldiği kadae göndereceğim görmemizi sağladığınız için teşekkürler 😔🙏
Balperisi Son123 ben elimden geldiğince destek oldum üstte kalsın annelerimizde destek olacaktır. Rabbim şifa versin hayırlı kapılar açsın İnşaAllah 🤲🏻
Son123 Örneğin etrafınızdaki yaşlılara da anlatabilirsiniz benim annem duyunca ben para göndermeden anlamam al sen gönder demişti. İnanın duyurmak bile çok büyük katkı. Belki yardım edecek biri vardır ama duymamıştır yada nasıl yardım edecek bilmiyordur
Okuroya Teşekkürler ederim vesile olduğunuz için 🙏 Allah evlatlarımıza ve şifa bekleyen bütün bebeklere şifa versin kimseye dermansız dert vermesin 🙏