Muvahhide Kızlar bugün başıma gelene şok oldum 9 günlük lohusayım bi kaç gündür kanamam çok azdı hatta günlük hep kullanıyordum bugün birden bire nerdeyse 2 litre kan boşaldı bu normal mi yaşayan var mı? Yarın kontrole gidicem ama merak ediyorum
zurgun Muvahhide birden iki litre kan gelmesi normal değil ama durup durup başlardı benim de kanamam 50. Gün bitti
HamzasMomy Muvahhide azalıp çoğalma bendede oldu ama bir anda o kadar boşalma hiç olmadi yerinde olsam acile gidip bir gorunurdum
Brcstndg Muvahhide zamanında anneminde çok kanaması olmuş durduramamışlar parça kalmış doğumda ama 2 lt kanama çok fazla. Parça falan kalmış olmasın Allah korusun. Bi gözükseniz mi ki acile falan?
Muvahhide Brcstndg anneannem ebe onu aradım içinde kalan pis kan ve parçalar çıkmıştır eğer devam etmiyosa acile gitme yarın doktoruna sorarsın dedi. InşaAllah bi problem yoktur
Gksaksl Muvahhide Aynen bende de olmuştu bahsettiğiniz durum. Ben 44. Günümdeyim kanamam dün bitti daha. İlk zamanlar adetin 2. Günü gibiydi sonra 3. Günü gibi oldu bi ara hatta iyice azalmıştı tam dedim kısa sürdü ki bir anda aşırı kanama oldu 2 3 gün ped tamamen doluyordu. Kendiliğinden yine azaldı derken dün bitti. Ben normaldir dedim 9 ay geçti canlı büyüdü içimizde diye sormamıştım doktoruma.
Brcstndg Muvahhide inşallah yoktur. Bi terslik olursa, kanama devam ederse ya da halsizlik hissederseniz gidin muhakkak. Geçmiş olsun.
Muvahhide Brcstndg FeriDeniz Bugün doktora gittim kanamam çok dedi ultrasonla bakıp gereğinden büyük bi parça ar kürtajla alıcaz dedi ve kürtajla parçayı aldılar
Deletedmom143 Muvahhide bende Doğumdan 2 gün sonra birdenbire bi kanama olayı yaşadım doktoru aradım hemen gel dedi. Gittim serum fitil felan müdahale ettiler. Ebe geldi afedersiniz alttan bir şeyler yaptı içimden kan pıhtıları çıktı. Lohusa döneminde psikolojim bozulmuştu tekrarlar vs diye bol gelen sütüm bi anda kesildi 😔
Brcstndg Muvahhide ahhh çok geçmiş olsun. Çok şükür kötü bir sonuç doğmadan atlatmışsınız. Çok çok geçmiş olsun. Haber verdiğiniz için de çok teşekkür ederim. Allah bebeğinizi size bağışlasın.🙏🏻🍀