Snmdgrmnc aslında emzik bi yönden gerçekten kurtarıcı. Bebeğim prematüre dogdu 1 ay sonra eve geldi kucuk diye surekli emziriyordum ozellikle gece surekli emmek istiyordu uyuyamıyorduk doktorumuza söyledim 2 saate bir emzir o emme refleksinden dolayi memeni istiyor dedi emzik onerdi. Doğumdan önce wee baby almıştım onu verdim almadı doktor Avent önermişti aldım hemen tuttu ve hiç sorun yaşamadık büyüyünce kesmesi çok zor değil buyuk kızımda da kullandım kolayca birakti ustelik cok düşkündü 👍