[silindi] olursa hayırlısı olsun. ama gerçekten çok yıpranıyor insan birde üst üste getirmek biraz zor araların da 3 4 yaş olması yine iyi . ama yardım edenin varsa sıkıntı etme.
yinehamile35 Simaybaran06 ben de tek çocuğum ve çocuklarımıza kardeş duygusunu tattırmak çok güzel olcak emin ol,ne demek rica ederim🤗eminim sen de iyi ki diyeceksin🙏🏻