Simaybaran06 Nasıl rahatlatabiliriz sizi bilmiyorum gerçekten, ikinciyi istemiyorsanız eşinizin de korunduğunuzu bilmesini istemiyorsanız, bir sağlık durumu uydurup ya da habersiz devlet hastanesine gidip spiral taktırabilir ya da eczaneden doğum kontrol hapı alıp içebilirsiniz, eşinize haber verip onaylatmanıza gerek yok, kendi vücudunuzla ilgili bir durum bu, maddi ve psikolojik boyutunu geçtim, hala emziriyorsanız da ikinci gebeliğin sağlıklı geçmesi için bütün kan değerlerinizin depolarınızın 10 ayda yerine gelmesi her zaman mümkün olmayabiliyor. Çok istemiyorsanız bu aydan sonra hamile kalmadıysanız korunmanızı tavsiye ederim. Böylece bir daha stres olmazsınız.