Ya kızlar bu yurtiçi kargo gerckten sinirlerimi oynatıyor… Defactonun intert sitesinden bir kaç parça bişey aldım kargo olarak da yurtiçi kargo vardı mecbur olarak onu seçtim biz şuanda eşimin işi dolayısıyla bir köyde olduğumuz için kargo buraya gelmiyor bizde kargoculara ilçe jandarma komutanliginin adrsini veriyoruz kargolar oraya gelince msj atıyorlar kargo geldi diye ilçeye gidince alıyoruz .. yurtici kargo ilçeye getrmedigj gbi birde alıcı bulunamadi diye kargomu iadeye çikarckmis sistemden kontrol ettm kardesime arattirdm ztn bizm burda telefon filnda çekmiyor beyfenddi diyormus ki ben oraya bırakamam nasıl birşey bu yaaa😠😠😠Sadece 1 kereliğine bırakirim daha birakmam diyormuş 😠daha dün MNG kargodan PTT kargodan ürünlerimiz geldi HC böyle bişey yaşamadık 😠zaten bu yurtiçi kargonun bana böyle yaotigi 2 oldu dgerinde merkezde oturmama rağmen getirmemisti..daha asla yurtiçi kargo kullanmam🤦