Doktorumuz bizi ek gıdaya 5 buçuk aylıkken geçirdi mama yiyoruz emmiyoruz, acaba ben ek gıdayı çok mu veriyorum bilemedim sabah kahvaltı snra uyku uyandıktan snra yoğurt sonraki uykusunda mama uyandığında ek bişeyler bi kaç saat geçince yine ek bişeyler gece uykusuna giderken mama uykudayken mama gece bazen 2 kere bazen de hiç almıyor mamayı gece , birimde henüz dişler henüz çıkmadı mızmızlığımız var yürüteçte çok güzel durur ben işimi yaparım bu aralar gel gel yapmayı öğrendik,