Yoncaaaa1 gözyaşı kanallarında tıkanıklık yok demekki bu güzel bişey ama kıyamam ya gözyaşına 😍 sağlıcakla büyüsün. Benim oğlumunda 2 aylıkken ağlayınca akıyordu göz yaşı bizler gibi değil tabi çok azda olsa akıyordu. Aslında 3.aydan sonra akar diyorlar evet ama bu bir genelleme. Her bebiş bir değil. Sıkmayın canınızı bu bir sorun değil 💜