Nur76 Masalbursa ay benimde 1 bucuk aylim oglumda hiriltu var ama dogdugundan beri cozemedim ne oldugunu normalmi acaba bu durum bilenler beni aydinlatirsa sevinirim😊
-Miray- Masalbursa burnunu çekmek çözüm olmuyor canım serum fizyolojik ile yika youtubeda bebeklerde burun yıkama videosu var o smn bak hırıltı gecer
Annepandaa Masalbursa dün bende dr 8.ay kontrolünde sorudm. Bir süredir hırıltı var gibi ama burun akıntısı yok nefes alıyor tıkalı değil dedim. Burun yapısı küçük ve biraz gıdısı var normal. Yürümeye başlayınca zayıflayacak o zamam biter dedi. Düğme burunlu olduğumuz tescillendş 🤣🤣
Mihrimahim16 Nur76 Doktor normal hepsi geçicek dedi.. benim kızımda da var hırıltı doğduğu günden beri 😅
Kubrad Bizim de 5 ay 9 günlük burnu tıkalı hırıltısı var bezen horluyor gibi sanki öksürük falan hiç bişey yok çok şükür ama anlayamadım yarın bir doktora götürücez bakalım 🤷♀️
Elif_p Kubrad bizimkinde de aynısı vardı dün korkarak gittik çok şükür sadece burnu tokalıyımıs serum fizyolojik verdi
YadeeeeeAsel Benimki de 3 aylık ara ara hırıltı oluyor baya sesli burnunu da serum fizyolojik ile temizliyoruz ama. Öksürük de yok
Masalbursa Geçen ay sadece hırıltı şikayetiyle gittik rsv testi yapıldı pozitif çıktı. Ondan sonra öksürük başladı. Evde antibiyotik buhar tedavisi aldık anca geçti ve riskli bir virüsmüş normalde çok şükür atlattık. Ondan korkuyorum tekrarlar diye 😣
canselcalgn Benimde 1 buçuk aylık bebeğim var doğduğundan beri hırıltısi var. Doktor baktı gayet normal dedi. Burunları küçük oluyormuş o yüzden dedi birde serum fizyolojik verdi ama bazen çok fazla tikaniyo