Merhabalar ben 1 ay önce normal doğum yaptım karnımın rengi kapkara durumda baya esmerleşti yani yabma gibi de dedeğil hala geçmedi doğumdan 4 gün sonra apandistim patladı ameliyat oldum acaba ondan mı yoksa benim gibi doğum sonrası karnı kararan var mı aranızda