Gr2727 Kızlar mrbb ben doğum yapalı 1 yıl oldu şuan kızım 1 yaş 8 günlük . Ve kızım sadece 3 buçuk 4 ay emdi . Şuan benden iki göğsündnde hala süt geliyor . Önce biraz sıvı gibi sonra süt renginde normal mi acaba .