Cereninkuzusu3011 öncelikle hayırlı olsun 🤗 bir hafta sonra sağlık ocağına topuk kanı için gideceksiniz, doğum yaptığınız hastanede çocuk hastalıkları bölümünden randevu alıp kontrole gitmeniz gerek işitme testi falan yapılacak, sarılığına bakar doktor bi problem görmezse bi ay sonra gelmenezi söyler o şekilde ilerler kontroller