Ece-Ege Ebruli3452 bu ayın 22 sine bize tarih verildi. İlk önce laparoskopi ile bakılacak yer tespit edilecek sonra açık ameliyat bulunursa inşallah yavrularımız çabucak atlatır
Ece-Ege Ebruli3452 merhaba, dün ameliyatımız gerçekleşti. Testis içerde çürümüş ilk önce kapalıyla başladılar sonra açığa geçmişler. Aradan sünnetide çıkarmış olduk. İlk gün anestezinin etkisinden çok ağladı bugün evimize geldik biraz daha iyi.
Ebruli3452 Ece-Ege oğlunuz kaç aylıktı bir de hangi hastane ve doktor öğrenebilir miyim. Çok çok çok gecmis olsun çabucak iyileşsin inşallah çok korkuyorum ben de 😔
ikibebebiranne_ Ece-Ege merhaba çürümüş dediğiniz yanı testisi mi alındı bebegınızın benim oğlumun da sol testisi alındı çok geçmiş olsun
Ece-Ege Ebruli3452 canım benim bebeğim 11 aylık oldu tam. Mercimek tanesi gibi kalmış çürümüş içeride aldılar. Fatih Akova doktorumuzun adı. Biruni üniversite hastanesinde olduk ameliyatımızı çok memnun kaldık
Ece-Ege Ebruli3452 kesikleri çok büyük değil. Sünnetten dolayı ağrısı var. Çişini yaparken çok ağlıyor. 19.000 TL ye yapıldı ameliyatı canım
Ebruli3452 Ece-Ege sünnet daha zor demek ki 😔 çok sağol canım bilgi verdiğin için. Minige de çok gecmis çabucak iyileşsin inşallah Allah’a emanet olun 😌
ikizlerimm06 Ece-Ege merhaba benm oğlumunda inmemş testis sorunu vardı 1 yasını bekleyelm dediler 1 yasına gelmeden testisi çürüdü deyip aldılar tek testisli ve ilerde bi sorun olurmu çocuk olmasındq merak ediyorum doktorunuz ne dedi acaba bu konu hakknda
Ece-Ege Ebruli3452 çok teşekkür ederim canım. Sende çok geç kalma daha zor oluyor hareketlendikçe hem onlar için hem anneler için çok zor
Ece-Ege ikizlerimm06 canım bizim doktorum çocuğu olur iki yumurtası olukta çocuğu olmayan insanlar var böyle düşünmeyin dedi. Ben sorun yapmıyorum sağlıklı olsun bana yeter ama oluyor yani bir sorun olmaz dedi
Mrvalpr Testisi alınan çocuklar nasıl şimdi ameliyat nasıldı ne zaman yaptırdınız bizimde aynı durum olabilir