Kızımın emmesi baya azaldığı için hatta günde bire düştüğü için 20 aylıkken sütten kestim. Mememde sütüm hiç az olmadı az emerken bile. Sütten kesince de memem hiç şişmedi ağrımadı. Ama 3 ay oldu ve hala sütüm geliyor. Uzun süre hiç bakmadım dün bakayım dedim sıkınca çocuk emer gibi fışkırarak çıkıyor. Ve emzirmeyi bitirdikten sonra adetlerim de bi tuhaflık olmaya başladı. Doktora gitmem lazım mı kendiliğinden kesilir mi