Kızlar evde panda gibi yata yata 2 ayda 5 kilo almışım 😒 boyum da kısa olduğu için aşırı rahatsız ediyor. Havalar soğuk dışarı çıkamıyorum eşim de bütün gün işte çocuğu bırakacak kimse yok börekler tatlılar sıkıntıdan yiyip şiştim 😒 emziriyorum evde nasıl gider bu kilolar acaba ekmeği hamur işini kessem sadece fayda olur mu?