Merhaba sevgili anneler kızım 5 ay 4 günlük oldu bugün ama çok çabalamasına rağmen hala dönemiyor. Bi kaç defa başardı ama genel olarak yapamıyor. Tam yan dönüyor ama yüzüstü ne geçemiyor ama devamlı çabalıyor. Bebeğim biraz tombik bununla alakalı olabilir mi acaba. Ve bu bir sıkıntı mı