Tazemomy eşim apandisit ameliyatı olmuştu . Seninki gene iyi resmen dikiş yeri davul gibi şişmişti hatta korkmuştuk enfeksiyon falan mı oldu diye. Acile gittik hemen doktor çok normal olduğunu zamanla iyileşeceğim belirtti. Öyle de oldu üzerinden 4 sene geçti normal kesik izi var sadece dümdüz oldu