Bensum Mart 2019 doğumlu.
Kendi dili var öyle diyim. Mesela düşmeye dimm diyo. Bebek arabasını hızlı surersem anne ben dimm diyo yani ( anne ben düşerim) tamam oğlum diyorum mesela kendi aramızda diyolog var ama normal değil .s konuşma terapisti özel buldum cumartesi götüreceğim seans 200 TL mis. İstanbul uskudar da
Baban nerde desem. Anne baba pispipsis diyo( yani namaz kiliyo öyle dua sesi cikiyo ya 😅) herşeye bişey buluyo aslında cümle var ama benden başka kmse anlamiyo ve çok üzülüyorum