Oldugugibibiri benimki de öyleydi o aylarda. Yürürke eklemlerimden gelen sese, suyu içerken ola ki sesli yutkunduysam bile düşünün uyanıyordu. Bi alez aldım internetten. Döndükçe haşırdıyordu. Kullanamadan kaldırdım. Her hışırtıda bizimki mızıldanıyordu. Çözmek için bir şey yaptık diyemem ama zamanla kesti gibi. Hala dikkat etmek durumunda kalıyoruz ama en azından yatakta falan dönebiliyoruz. Şuan 14 aylık.
ama şunu farkettim belki faydasını görürsünüz. Uyutmaya başladığımda ses varsa ve o ses devam ederken sallıyorsam uykusunda da sese karşı duyarsızlaşıyordu uyuyordu. Mesela tv sesi varken sallayıp uyuttuysam o uyurken tv sesinden rahatsız olmuyordu. Ona rağmen uyuyordu. Ya da bazen sokakta çalışma olurdu. Öyle uyutmak zorunda kalırdım. O ses uykusunu bölmezdi. Ama sessizken yatırıp uykusunda ses oluyorsa ona direkt ayaktaydı. Her zaman tuttuğunu söyleyemem ama bazen böyle oluyordu.
kolay gelsin şimdiden