nesekaan wee baby pipetli kullanıyorum 65 liraya aldım. Açıkçası oğlumu her şeyi aventti emzik biberon vs. Ben almadan abim markette görmüş almış hediye olarak. Bende diğer 3 delikli bardak gibi olanlardan çok su dökmeye başlayınca deneme amaçlı verdim çok sevdi. 400 ml su alıyor günde iki kez dolduruyorum. İlki baya eskimişti nerdeyse 15 ay kullandık. Geçen hafta ikincisini 65 liraya aldım.