Cereninkuzusu3011 Kızlar sezeryan doğum yaptım bugün 9 günlük olduk Allah’ın izniyle artık yavaş yavas karnımı sarmak istiyorum korse olarak ne önerirsiniz?
Ankakusu35 Cereninkuzusu3011 bende 9 günlük oldum ilk doğumda ayva göneğim vardı gitmişti karnım bunda hala 4 aylık hamile gibi kaldım :( geçmez mi acaba ya
Alvindmrkl Cereninkuzusu3011 ben korse kullandım bir hafta sonra takabilirsin dedi doktor ama dikişim şişti 😞 çok acıdı ve sonra akıntı oldu hala akıyor şişlik indi şimdi takmıyorum ilk kocamandı göbeğim korktum kalacak diye az kaldı şu an ama takabilsem iyi olacak 15 gün önce yaptım doğum bende
FiltreKahve Cereninkuzusu3011 ben 15. Gün takmıştım yamuna korse almıştım sabahtan akşam yatana kadar çıkartmadım baya baya toparladı tabi hemen kilo verdiğim için bir beden küçüğünü almam gerekti ben almadım ama alsaydım hiç göbeğim kalmayacaktı.
Cereninkuzusu3011 Ankakusu35 hadi ya şuan benimde ayva göbek tarzında kaldı buda gider diye düşünüyorum sizde belki ilkine göre daha yavaş verirsiniz ama gider bence
Cereninkuzusu3011 Alvindmrkl çok geçmiş olsun bı kaç gün daha bekliyim o zaman takmak için dikisiniz normal dikiş mi acaba yoksa yapıştırma estetik dikiş mi ?
Ankakusu35 Cereninkuzusu3011 ay inşallah yoksa bende dert edindim kendime alışkın değilim doktır korse önermiyo kasları tembelleştirirmiş
Medusafer Cereninkuzusu3011 doktorum ilk ameliyatında owli önermişti ilk doğumda onu kullandım ama pek memnun kalmadım rahat edemedim o yüzden ikincisinde ayrem lohusa korksesi aldım çok rahattı ilk bir ay onu kullandım sonra yamuna aldım ama yamuna da güzel ama hiç rahat değil çok kısıtlıyor
Serendinc Benim de 42 günlük düzenli kullanmadım korseyi çok rahatsız ediyo acaba bundan sonraki günler düzenli kullansam toplar mı yine
nilimsi Cereninkuzusu3011 ben korse kullanmadım karnım da yok ama bol su ve bebeğimle yürüyüş yapıyorum güzel havalarda bir de emziriyorum. Korsenin Bi etkisi oldugunu düşünmüyorum