Aniliko tam olarak benim oğlum işte. Hamak beşik, bebek arabası, kucakta ya da yatakta saçını yüzünğ okşayarak. Ben yine burda birinden gördüm. Youtubeda sezen ketenci oyun videosunu izledim. Pış pış patpat yöntemiyle yaptım. Bu arada asla ağlayarak ya da yalnız odasında bırakarak uyutmuyorum. Bu bana göre doğru değil. Bu yöntemde ağlamadı mı evet ağladı. Ama son zamanlarda 40 dk 1 saat deli gib sallanmak isteyerek çığlık çığlığa ağlayarak uyuyordu. İlk bu yönteme başladığımda 11 dk da uyudu sonra 9 dk sonra 2 dk da uyudu. Uykuları hala 30-45 dk ama mutlu uyuyup uyanıyor bu benim için çok önemliydi