Girlpower biz geçen hafta normal çocuk Dr una gittik muayne kontrol için.dr kaşık fitigindan şüphelendi.rotgen istedi .sonucunda fıtık çıktı minigimde biz şok olduk.cunku belli bile değildi.hemen çocuk cerrahisine yönlendirdi bizi.muayne etti Dr .acil ameliyat dedi .bebeğim 33 günlüktu.gecen hafta perşembe günü gittik saat 16 da ameliyat oldu.aksam 11 de taburcu oldukkapali ameliyat oldu.gobekten girip bakıldı ve sol tarafında da meğer fıtık varmış.onuda aldık dedi.bagcilar medicine hastanesi Dr Bekir ayık.biz memnun kaldık.nettende araştırabilirsiniz .hep olumlu görüş var.