Elvin-Mina ygmrptk valla ben ilk kızımda da ikinci kızımdada Mehmet kuşkuya götürüyoruz çokda memnunum.
hllsyr Batıkent ümit mustafa alper aykanat bizim doktorumuz çok memnunuz. Coşkun beyde doğumuma girmişti oda çok iyi