Kızlar bebeğim 4 aylık gündüz hiç bişey yok gece olup uyuttuğumda bir ağlamak tutuyor çığlık atarak ağlıyor kucağıma alıp sakinleştireyim diyorum yok susmuyor çok zor susuyor uyutuyorum gene tekrar ağlayarak kalkıyor nesi var bilmiyorum ağrısı olsa gündüzde aynı olur ama sadece geceleri yapıyor böyle olan varmı bi akıl verin napayım