2,5 aylık kızım her sabah aynı saatler arasında uykusunda ıkınıyor mırıldanıyor baya da siddetli saatlerce sürüyo kucagıma aldıgım zaman susuyor yatagına geri koyuyorum bes dk susuyorsa tekrar tekrar basılıyor gazını cıkartıyorum ona rağmen böyle neden böyle oluyo ya ne zaman gecer 😔