MelekSubasi Mariposa Yuksek sesle konusma var sesi kisilana denk bazen yeter konuşma diye gülüyorum basim ağrıyor ama aglama huyu azaldi😁bizimkinde bir de vurma huyu cikti ama yapma deyince duruyor çok şükür
Mariposa MelekSubasi dun bana vurdu ilk defa , özür dile hemen dedim özür diledi umarım bi daha ya0pmaz , çok sinirli olunca git burdan diyor gidiyorum bende 😁
Mariposa Bir_prens_bir_prenses tamamen derdini anlatabilecek kıvama gelmesi icin3,5-4 yaşı bekliyorum. Suan bende istemem
Ases Mariposa 3 Yaştan selam sendromlara devam ✋🏻Bitiyorum perişan oluyorum inatcı herşeyi ben yaparımcı çeneye vurmuş durumda her şeyi soruyor sürekli neden neden neden ? Böyle saldırganlaştı agresifleşti ne ben benim ne de evladım kendi perişanız 😅
Ases Mariposa Amin inşallah cefasını çektiğimiz günlerin ileride sefasını süreceğiz bu günlerde geride kalacak Beni gören etrafımdaki herkes de Allah yardımcın olsun diyor o kadar perişanım 😂 ama oldun varsın ben bitkin oluyum evlatlarım mutlu olsun♥️