MelekSubasi Mariposa Kac aylik acaba sanki 3 yas daha guzel karsilayacak gibi ama 1 2 ay sonra ne olur bilemiyorum😁
Mariposa MelekSubasi Ocak ayında 3 olacak 🤧 boyle inat ısrar yüksek ses bağırmalar falan beni korkutuyor ama bilemiyorum belki bir mucize olur Ocak ayından sonra
MelekSubasi Deletedmom4444 Ama geliyoruz 😭 dema oyle guzel gibi sanki en azindan 2 yasina göre yada ben alistim bilemiyorum😁
Mariposa Deletedmom896 3 yaşın basındayız ve bunun cevabını bilmiyorum 😔 ne zaman şöyle oyuncaklarının yanına gidip kendi kendine çay kahve saati yapacak babie bebekleriyle 😍 kızım bebek sevmiyor bir de varsa yoksa top ev boy boy toplarla dolu futbolcu gibi goool atıp duruyor 😅 sinirimi bozuyor ya
Mariposa Deletedmom4444 yaaa o kıskanıyor bence ☺️ Evin tek kızı ilgi çok fazla miydi ona karşı belki ilgi azaldıysa ki mutlaka azalmıştır o yüzden gıcık oluyordur kardeşine
Deletedmom4444 Mariposa Evin tek kızı ilgi azligi cok zor 😂😂😂Cok sukur oyle vurma huyu yok sadece vurcam diyor.
Muhyuf Mariposa Uykusu nasıl peki. Gündüz kreşe gittiği halde enerjisi bitmiyor uyumuyor ben anlamıyorum bu çocuğu çok değişik bir çocuk,😂😂😂😂😂
Fenty Mariposa Dediğin gibi ben birde yaşıma güvendim daha 26 olmadım bir kaç hafta sonra olacağım hala 25im 😂 30a kadar 2. Olsun tamamdır bende de işte bu gidişle sanırım aklıma soka soka yaza doğru düşünüyorum bakalım hayırlısı.
Mariposa Fenty ahhh 25 yaş çıtır çerez bekar zamanlarım nerdesin 😁 bence de arada 3-4 yaş ideal ya bize zor oluyor tabiki ama onlara insaAllah nimet olacak o yakınlık duam o yönde en azından ☺️ Arkadaş sırdaş yoldaş olsunlar birbirlerine çok isterim. Benim kardeşimle aramda 8 yaş var gerci o erkek ama o yakınlık hic olamadı maalesef jenerasyon farkımız var resmen kafası farklı çalışıyor 😅
Mariposa ebrarin_annesi ah canım benim 😁 topla kendini ayaklan daha göreceğin çok acayip şeyler var sonlara doğru
Cheddar Arkadaşlar her bebek 2 yaş sendromuna giriyo mu😅 benim kız 28 aylık oldu daha girmesine zaman var mı yani 🙈maşallah diyim hala akıllı uslu vs korkuyorum nazar değdirmeyin😂
Mariposa Cheddar eheheh masaAllah 😍 olmasın tabiki ya niye stres yaşayasın ama 2 yi güzel geçirenler 3 te combo yaşıyorlar sanırım burda okuduğum yorumlara bakılırsa 😁 sen gene de salma kendini her an tetikte ol
Mariposa Deletedmom4444 😅 icinde bi vurma isteği var ama cesaret edemiyordur . Yapmaz insaAllah ya dikkat edin bende tek bırakmıyorum ikisini bütün gün başlarındayim
MelekSubasi Mariposa Benimki de subatta 3 yas olacak en azindan cogu sözümu dinliyor 2 yasinda asla dinlemezdi 😒
Mariposa Minik12_3 o sendrom sendrom katlaniiiippppp 3 Yasin sonlarına doğru bulunduğu yeri terk ediyor 🤲🏻 insallah
Swtlna 3 yaşa bir ay kaldı valla bir ay önceyle bile inanılmaz değişim var, tünelin ucu güzelmiş dayanın analar
Babybloom Mariposa olacak olacak. Heleki kreşe başladığında baya değişecek, kendi hikayeleri olacak, oyun fikirleri olacak, canının istediği yemeği söyleyecek. Tünelin sonu aydınlık 🤞 (5 yaş ve 1 yaş bebelerin annesi)