Fenty neden olmasın ki , kaynanaligini yapmış bence 😁
benim büyük kızım hemen olmamıştı kistlerim vardı ilac kullanmak zorunda kalmıştım oyle nasip oldu, 2. De aslinda biz nasıl olsa olmuyor diye biraz serbest takıldık korunmadık yani , aaa bi baktık oluvermiş 😀 büyük Ocak ayında 3 olacak minik de bugün 2 aylık.