ipek1989 Kedimin üstünden kırmızı kırmızı bişeyler dökülüyor internetten baktım pire olabilir napıcam beeeen 😩 bi de bebek var 6 aylık
Herneyse_00 ipek1989 gidip aşı yaptırın hiç bı zararı olmaz ki kedilerde ki pirenin insana. İç dış aşılarını düzenli yaptirmiyosaniz çok normal pirelenmesi 3 ayda bı mutlaka olmalı aşı hem kediniz de rahat eder
Alptugunannesi07 ipek1989 Canım götür bi veterinere. Aşıları yapılsın. Mantar olmasından daha iyi pirelenmesi.
Epifenomen-gkc ipek1989 Yayılabilir kedinizi bütün pireleri dökülene kadar ayrı bir odaya koyun yaklaşık 8 saat diğer odalara girmesini yasaklayın. İç dış.parazit yapıldıysa 8 saate tamamı dökülür bulunduğu yerleri çamaşır suyu ile dezenfekte edin