AAsyaa gerçekten gece gece bunu görünce çok şaşırdım çünkü aynı olayı ara ara bizde yaşıyoruz ve benim oğlum da 6 aylık hatta az önce acile götürecektim o kadar korktum ki çaresiz kaldım .
Emzirdim yanına uzandım uyumuştu sonra biranda uyandı ve gözlerini kocaman açıp kendini kasıp çığlık çığlığa ağlamaya başladı kucağıma aldım bana sımsıkı tutundu salına götürdüm Tv açıktı onu görünce daha çok çığlık attı biraz sakinledi oyun oynatayim diye yatırdım yine aynı şeyler oldu öyle bı tutuyor ki ama beni anlatamam neyse sonrasında doktora gidelim dedik arabada uyudu gitmedik eve çıktık evde yine aynı şeyler oldu şimdi yanımda uyuyor azonce yine öyle uyandı kucağıma alıp sakinlestirdim anca öyle uyudu ve hala ara ara sıçrıyor çok korkuyorum gerçekten .