Deletedmom4444 Günaydın arkadaşlar.Gününüz aydın bebeleriniz sakin ,bol dinlenmeli bi gün olsun inşallah. Evet normalde fairy kullaniyordum da bu zamlardan dolayi yeni tablet arayisina girdim.Gözüme bu ürün carpti kullanan varmı?
Gamzeburkan Deletedmom4444 ya bunu değilde ben migrosun kendi tabletini kullanıyorum gayette memnunum 2 senedir kullanıyorum.
Smryna Deletedmom4444 bende şok 101 a ya falan finish indirime giriyor onu kovaliyorum ama bulamazsam da migrosun ki nı veya bim inkini alıyorum. Onlarda güzel
BabyYoda Deletedmom4444 En pahalı markanın bile yorumlarında beğenmeyeni çok. En azından yerli üretim ve en azından pahalı değil. Ben de deneyeceğim yeter iflahımız kurudu yahu
Gamzeburkan Deletedmom4444 çok dusuk derecede yıkamazsanız gayet etkili denemekte fayda var artık nerde ne hesaplı diye kafayı yiycez 😄
Deletedmom4444 Gamzeburkan Valla ya ben fairy kapsul aliyordum.Trendyoldan 120 tl almistim 3 ay once suan 240 olmus .🥴🥴Bide benim makina 8 senelik her deterjanla temiz olmuyor.
Gamzeburkan Deletedmom4444 ya 240 TL’ye tabletmi olur insafsızlar ya bi deneyin derim pahalı degil zaten☺️
Deletedmom4444 Gamzeburkan Evet ya vallahi sok oldum.120 tl bile fazla da digerleri yikamiyor dienaliyordum da 240 tan alamam yani
Deletedmom4444 BabyYoda Evet bende oyle diyorum ya valla temel urunler kalem basi 100 tl olmus ne yiyip ne iccez 😡
ayseadem Deletedmom4444 bende platinium kullanıyordum son alışverişte fairy jar aldım o da fairy ama doğudan kaçak geliyor herhalde daha önce hiç duymamıştım 115 tablete 105 lira ödedik şimdi kaç olmuştur Allah bilir 😅😅
ayseadem Deletedmom4444 fairy klasik almış annem geçen hafta 100 tablet 109 lira onun makinesi de 7 8 yıllık güzel yıkıyor diyor ama bir bakın isterseniz 🙂
EmineB10 Deletedmom4444 ben Bim in bulaşık deterjanı nı kullanıyorum çok memnunum ama bını da duydum çevremden bir denemek istiyorum alternatif olarak