1 yaşında falan silikon parmak diş fırçasıyla başladık.. 16 aylıkken falandı sanırım yavaş yavaş diş fırçasına geçtik flörürsüz diş macunuyla birlikte.. 3 yaşına girecek hala devam.. Diş fırçasını ben marketten alıyorum ya çocuk diş fırçası.. Zaten ısırıyor vs canını okuyor devamlı değiştiriyoruz.. Biraz daha büyüsün flörürlüye geçicez..