Günaydın anneler aslında 2. Çocuğum ama arasında yaş farkı var hatırlayamıyorum bebeğim 12 günlük 2-3 gündür kokulu ve ishal kaka yapıyor çok değil ama yinede ishal ilk 1 hafta normal deniliyor aslında ama yinede yan etkileri düşününce insan endişe ediyor sizde durumlar nasıl normal mi böyle olması bu arada ateş kusma yada başka bir belirti yok gayet iyiyiz çok şükür 🙏