Bebeğim 11 aylık. Kahvaltılarda hala suda bekleyip tuzdan arınmış zeytin kullanıyorum. Tek sıkıntı kabuklarını hala soyuyor olmam. Bu çok uğraştırıcı gerçekten. Kabukla yiyemiyor. Midesi bulanıyor ya da bir saat ağzında geveliyor. Her sabah 4,5 tane zeytin yemek istiyor. Yani hala kabukla yiyememesi normal mi acaba? Bu arada altta iki dişi var sadece