Merhabalar arkadaşlar şuanda doğumdan dolayı yarı zamanlı çalışıyorum kızım 6 aylık. Bu ayın 24 dünde normal düzene geçeceğim fakat sanırım bebeğim ilkokul çağına gelene kadar kısmi süreli hakkım varmış detaylar hakkında bilgisi olan var mıdır kaç saat çalışıyor maaş tam mı alınıyor vs bu arada memur değilim özel sektör