KıZım 14 aylık hastalandığı için ertelendi aşısı 1 yaşından sonra yaptıracaktık aslında sorun şuki doktorumuz bize bir doz bexero+nimerix aynı anda yazmış ama herkeste ağır gelir diye yorum yapıyor bu şekilde yaptıran oldumu acaba bi sorun yaşadınızmı🙄