Bebeğim 4 aylık. yaklaşık 3 aydır Her gün nerdeyse saat başı serum fizyolojik sıkıp ciddi tıkanma varsa mutlaka aspiratörle çekiyorum. çok tercih edilmemesi söyleniyor ama çok iyi temizlenmesi ve burnunu iyi açılması için ben düzenli kullandım bir sakıncasını görmedim marka olarakta her markayı kullandım diyebilirim. Bence bol bol serum fizyolojik son noktada aspiratör kullanmanız olsun.