irva Naciyeylmz Benim elim ayağımdır O.Haftada 2 gün veririm hastalanmaması için.Hastalandığındaysa her gün.Diş için bilmiyorum ama eminim iyi geliyordur.
Burcinisp Udi hindiyi ben hasta olunca kullanıyorum. Diş için değil. 6 Aydan büyüklerde kullanılıyor. 6 ay-1 yaş arası yarım çay kaşığı sabah-akşam
PasaAnnesi_7 irva ne içindir tam olarak ilk defa duydum Benim bebeğim de 9 aylık şuan hasta grip ateşi var onu alıp versem olur mu ki tam olarak ne için gerçi bilmiyorum
irva PasaAnnesi_7 Valla canım şifa deposu bir yağ.😊 Netten detaylı bakıp oku istersen.Peygamberimiz çok kullanırmış.Bronşit grip vs daha bir çok şeye iyi geliyor.Uzun süredir ben kendime kullanırdım daha sonra oğlum belli bir aya gelince ona da başladım.Yıllardır ayırmam evimden.
PasaAnnesi_7 irva teşekkür ederim Bebeğiniz ne kadarlik acaba 9 aylık bebeğe verilir mi? Birde nerde satılıyor acaba
irva PasaAnnesi_7 Verilir canım.Satışı bir çok yerde yasaklandı ama aktara sor orada bulamazdan arinlihayat < sayfasından alabilirsin.Benim oğlum şuan 14 aylık.