Anneler bu pamukçuk bir türlü geçmiyor. Başta karbonat ile sildim o ise yaramadı mikostatin ile o ise yaramadı bikarbonatlı su ile. Devamlı biberonunu falan kaynatırim neden oluyor bu. Emmiyor bu arada sagarak veriyorum. Bir çözüm önerisi verin nolur artık. Biri geçen burda Karadut özü demişti onu da aldım iciriyorum birşey değişmedi sanki