Zynpsare Hırıltımız burun akıntısı ve hapşırık var. Doktor xlear sprey verdi.Sıkınca köpük gibi çıkıyor burnundan normal mı acaba
Elifyankii3 Zynpsare kullandım ama köpük gibi çıkıp çıkmadığını hatırlamıyorum. Ama çıkabilir basınçlı püskürüyor ya ondan herhalde
eceunverkanra Zynpsare Biz kullanmistik burnunda cok fazla sukuk biriktiyse muhtemelen onlar cikiyordur diye dusundum. Yani damladan dolayı biz kopurme yasamamistik